HTML

Half Life Episode 3 letöltés!

A Half-Life 2 harmadik epizódjának a letöltése, itt!

Friss topikok

  • daikarashiro: Hát nem tudom. Akkor én és jó pár játokstársam debil, mer tmi megálluk gyöyörködni a megtervezett ... (2011.05.18. 21:38) 600 letöltés
  • Factori[an]: Nem hiszed el de pont ma fogom feltenni a játékot (sokadszor újra természetesen) :) Szóval max meg... (2010.12.27. 10:15) Episode 3th letöltés
  • Marci870301: Én úgy fogtam fel abból, amit te írtál, hogy elkezdték csinálni és egy ember a valvetól megcsinált... (2010.07.23. 17:42) 200 letöltő!
  • caizzz: ááá megnéztem a képekt egy másik postban, vazeg vmi mesekönyvből egy erdő :D:D:DD (2010.04.15. 03:09) Ep3 Nvidia botrány

Linkblog

600 letöltés

2010.11.04. 19:07 Factori[an]

Már 600-an töltötték le az episode 3-at.

Sok idő eltelt utóbbi bejegyzésem óta. Azóta már Half-Life klubba is beléptem. Az ugye gondolom mindenki számára világos hogy idén nem lesz még episode 3. Viszont - statisztikai elemzők szerint is - a következő évben való megjelenésre 5-ször nagyobb az esély. Aztán egyre kevesebb lesz. Tehát ha megjelenik akkor jövőre a legvalószínűbb.

Miért van ez így? Elszomorító hogy kísérleti célokra használják fel az episode 3-at, de sajnos ez az igazság. Olyan jól sikerült a játék motorja, a pályatervezés, az optimalizálás (stb..100-100 programozási kifejezést írhatnék) hogy a Valve azon tervezi a játékait. Az informátoromom szerint legalábbis. Olyan pályaszerkesztő van már az episode 3-hoz hogy a Valve új játékainak pályáit a Half-Life-os pályaszerkesztővel készítik el.

Mért nem adják ki a játékot? Több oka lehet ennek. Először is, maga a pályakészítőt azért nem hozzák nyilvánosságra nehogy a konkurensek ötleteket merítsenek belőle. Másik ok, mint tudjuk a Valve fejlesztői az pályákra minden egyes objektumot (kavics darabok, kövek, virágok, fák) egyenként teszik egérkattintással a pályára. A dizájnerek is így dolgoznak. Ezért nehéz a munka. Más szoftvergyártók a pályák nagyrészét matematikai egyenletek generálják, a dizájnerek csak megszépítik itt-ott, de a munka nagyrészét véletlenszerű pályagenerátor végzi.

Half-Life klubban (Székesfehérváron) találkoztam Piti Csóval. Ő egy hiper-szuper játékos. Sajnos youtube-on kevés videója van. Most nektek videót megmutatni hogyan játszik, csak egy olyan játékban tudtam, amit nem igen szeret, és nagyon béna benne (állítása szerint). Itt tekinthetitek meg a videót: https://www.youtube.com/watch?v=iPfaQJuWGvU

Hát...Szerintem nagyon is jól játszik.. De ha ez neki béna, milyen lehet a half-lifeba, a kedvenc játékába? Amikor szóbakerült azt mondta hogy saját szkriptjei vannak a játékhoz. Hogy ne legyen neki olyan könnyű minden ellenfél szinte 10-20szor erősebb a normális szintnél. Mindezek ellenére egy moddal kétszer annyi ellenfél van, és 6-szor gyorsabban mozognak lőnek. Piti Csó-nak kb. ez a szintje. Magyarországon nem igen akad ellenfele (1v4-be sem!).

Counter-strike és egyéb játékokban Piti Csót Cheater Killernek is hívják. Egyszerűen lelövi a csalók. Kicsi problémák vannak az emberrel, sokan fogyatékosnak mondanák, de egy bizonyos képességben kiemelkedő és verhetetlen az pedig a játék.. Azt mondta nekem hogy nem is tudta hogy léteznek csalók, amíg egyik barátja nem mondta neki. Aimbotos csalóra azt mondta hogy lassú! A WH-s gyerekre pedig hogy azért falon átt őhetne pontosabban is. Piti Csó természetesen olyan gyors hogy neki nem elég egy szokványos számítógép, egér, billentyűzet, hangfal. Processzorból csak Intel Core i7 jöhet neki szóba (Cs1.6-nál is). Videókártya valami Geforce szuber 2db SLI híddal. A gyerek észreveszi azt is hogy ha 1000fps-nél kevesebb van. Azt mondja: Nem látod?? Olyan darabos a kép. Pedig 700fps volt.

Szóval járjatok ti is Half-Life klubba.. Nagyon jó élmény, még nála is durvább arcok vannak:D

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://halflifeop3.blog.hu/api/trackback/id/tr592423822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DeStRoYeR 2010.12.21. 23:01:56

Megmondom én, hogy miért nem adják ki. Mer annyira várják a rajongók, és olyan jó ötletekkel rukkoltak már elő a fanok, hogy a készítők nem tudnak megfelelni az igényeknek. Nem tudnak elég jó befejezést készíteni hozzá. A G-man poént is lelőtték a rajongók. Szvsz a G-man=Gordon Freeman befejezés lett volna a legütősebb, de arra rájöttünk, így már nem lehet ez a vég. De ennél nagyobb fordulatot meg nem tudnak kitalálni. Nem tom, sztem nem lesz ebből semmi, pedig kár, mert az egyik legjobb sztori volt a játékok történelmében, ráadásul zseniális a játék. Iszonyat ötletes a fizikai motor bevetésével létrehozott logikai feladványok használata is.
Szal kár érte... Ezt a történetet befejezetlenül hagyni, bűn az emberiség ellen, de a rajongók ellen tuti...

UltimateUbul 2011.01.16. 18:47:26

Csak egy a sok baromság közül, ha szigorúan vesszük és odadobjuk valakinek akinek előtte fogalma se volt hogy van ilyen, kb annyira tartaná mint egy duke nukem 3D-t modern csomagolásban, és a készítők gyomrát megülte a sok szarkupac egykaptafa zombis maszlag a moziban meg rémálmok gyötrik őket a Star Wars és Alien filmek óta így azt is beleszőtték. Spékelve egy kis futurisztikus beütéssel, és Star Trekkel.
De normális esetben senki nem kíváncsi a felfújt keretsztorira ami terjed mindenféle oldalon mint valami szaros lepra, mert mikor beleugrasz a játékba az egész nem egyéb mint egy sokadrangú lineáris pályán megyek és lövöldözök szarnál. Totál egykaptafa, semmi kirívó. Szerintem 99%-ban azt is leszarja mindenki ha más gyártó véletlenszerűségi generátorral dob össze valami nyomi textúrát, nyilván nincs olyan debil aki leállna gyönyörködni a táj szépségében a kerekerdő közepén mikor HL-t nyom.

Factori[an] 2011.01.16. 19:20:27

hát én azért az autós jeleneteknél pár percig gyönyörködtem a táj szépségében..:D

ayanam 2011.03.16. 22:34:29

www.youtube.com/watch?v=W1U5RUVENNE
portal pro :D mineden bugot ami létezik kihasznál de akkoris 9 perc aminek a nagy része a liftre várrás

daikarashiro 2011.05.18. 21:38:34

Hát nem tudom. Akkor én és jó pár játokstársam debil, mer tmi megálluk gyöyörködni a megtervezett helyszíneken. Mert épp a helyszín a fontos egy játék atmoszférjának a kialakításában. Nem uolsó sorban a történet. Így bár a Hl lineáris pályákból áll, a helyszínek és a sztori kombinációja még mindig eléri azt hogy játszak vele. Várom a folytatását.
süti beállítások módosítása