HTML

Half Life Episode 3 letöltés!

A Half-Life 2 harmadik epizódjának a letöltése, itt!

Friss topikok

  • daikarashiro: Hát nem tudom. Akkor én és jó pár játokstársam debil, mer tmi megálluk gyöyörködni a megtervezett ... (2011.05.18. 21:38) 600 letöltés
  • Factori[an]: Nem hiszed el de pont ma fogom feltenni a játékot (sokadszor újra természetesen) :) Szóval max meg... (2010.12.27. 10:15) Episode 3th letöltés
  • Marci870301: Én úgy fogtam fel abból, amit te írtál, hogy elkezdték csinálni és egy ember a valvetól megcsinált... (2010.07.23. 17:42) 200 letöltő!
  • caizzz: ááá megnéztem a képekt egy másik postban, vazeg vmi mesekönyvből egy erdő :D:D:DD (2010.04.15. 03:09) Ep3 Nvidia botrány

Linkblog

Circus Maximus Ep3 renderer

2009.12.21. 11:07 Factori[an]

A Valve kifejlesztett egy techonlógiát melynek segítségével sokkal nagyobb képernyőfelbontásban és sokkal több ellenséggel a pályán lehet élvezni a játékot. 2010-ben reméljük kijönnek már olyan kártyák amivel a játékot lehet 640*480-ban futtatni, minimális vagy esetlen 2010 végefelé köztepes grafikai beállításokkal.

Nos, ha elkészül a Circus Maximus renderer, kicsit "Avi"-s, vagyis tömörített, kódolt videósan fog kinézni a kép, de akár 1024*756-os felbontásban ugyanannyi FPS-t lehet elérni mint 640*480-ban. A fejleszők szerint a grafikai romlás ahhoz hasonló mint amit a YouTube-on lehet látni, természetesen FullHD (1080p) grafikai minőségben. Meg kell hagyni hogy azért a YouTube-on a gameplay videók nem olyanok mintha reálba futtatnánk egy játékot, tehát grafikai romlás lesz, reméljük csak elhanyagolható.

Például Nem HD-ba hanem normál minőségbe, így rontaná a grafikát a Circus Maximum: https://www.youtube.com/watch?v=RPwO_NWCeYA

Viszont ekkora grafikai romlással akár 1280*1024 felbontásba is mehetne a játék!

 

Van egy jó és egy rossz hírem.

Előbb legyünk túl a rossz híren.. Csak NVidia kártyákhoz lesz (egyelőre legalábbis) optimalizálva a játék. Látván, hogy a Source Engine 2 annyira gépzabáló hogy még az Nvidia optimalizált csúcskategóriás kártyáin is alig lehet játszani, akkor mi lenne az Ati optimalizáltalan kártyáival? Aki mégis Ati-s lesz egy új technológia, software-speeding, majd írok róla, azzal esetleg lehet Ati-n játszani.

A jó hír az hogy nagyon optimaizálják a Circus Maximum renderert (ez egy bővítmény a Source Engine 2-höz) hogy az Nvidia SLI kártyáit tökéletesen ki tudja használni.

Kettő darab Nvidia csúcsszuper kártyával mondjuk kettő NVidia GTX 285-ös kártyával. Drága mulatság lesz, készüljetek. Egy darab ilyen kártya, ha nagyon jó helyen vesszük 90 ezer forint. Kettő tehát az 180 ezer forint. Na de ehhez kell egy Intel Corei7-is, ami mondjuk 200ezer.. Kb. 450-500ezerből ki lehet hozni egy mai csúcsszuper gépet, nézzük hogy teljesít a Half Life 2 Episode Three!

Episode 3, 1 videókártya (Nvidia GTX 295), nincs cirus maximus

640*480 19,6 (fps)
800*600 12,2
1024*756 8,1
1280*1024 5,2
1920*1080 3,4

 

Episode 3, 1 videókártya (Nvidia GTX 295), van circus maximum (maximum performance)

640*480 48 (fps)
800*600 43
1024*756 37
1280*1024 35
1920*1080 31

 

A Circus Maximust úgy csinálták hogy be lehessen állítani a sebesságet, mennyire gyorsítson.. Viszont ha kevés az FPS még gyorsabb renderelést választ. Ezért 640*480-ra átváltunk 800*600 akkor 800*600-ban még jobban maszatólodik a kép, ez az FPS megóvása érdekében vezették be, cél a játszhatóság.

Episode 3, 2 SLI videókártya (Nvidia GTX 295), nincs cirus maximus

640*480 35 (fps)
800*600 23
1024*756 14
1280*1024 11
1920*1080 5

 

Ez bizony elszomorító teljesítmény.. Kiadtunk 180 ezer forintot videókártyára is ennyit tudnak.. Nade itt a Circus Maximus, extrém SLI támogatással, nézzük mi fog kisülni belőle:

Episode 3, 2 SLI videókártya (Nvidia GTX 295), van cirus maximus (maximum performance)

640*480 96 (fps) CPU LIMIT!
800*600 96 CPU LIMIT
1024*756 65
1280*1024 60
1920*1080 56

 

Miután 60 alá megy az FPS a Circus Maximus bekapcsol mégjobb elmosással, kicsit megint jobban romlik a kép ettől de ennek eredményeképpen csupán 4 FPS-t romlott a sebesség 1280*1024-ról 1920*1080-ra átváltva.. Pedig majd 25%-al több pixelt kell kifesteni a kártyának!

Valóban, a Circus Maximus igéretes fejlesztés lesz, ha elkészül.

A már bemutatott Source Engine 2 által renderelt képet bemutatom hogyan romolhat kb. Az első a jó, Circus nélkül renderelt, másik a gyorsított circussal renderelt kép:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://halflifeop3.blog.hu/api/trackback/id/tr221612702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása